Jag kan helt enkelt inte släppa det

Vissa saker här i livet är jag stolt över. Att jag fått vara med på olika ställen tack vare min klädstil är en av de sakerna. Det har väl hänt närmare tio gånger vid det här laget. Men, en av de här gångerna blir jag fortfarande inte klok på.

Det var en dag då det precis hade regnat och jag var på väg från skolan. En ganska speciell dag bara det, alltså. Jag menar, hur många regniga dagar var jag i skolan? Hur många dagar var jag på plats i skolan under tredje ring över huvud taget?

Hur som helst. Jag hade min hatt på mig, den svarta ni vet. Och en tjej kommer fram på Götgatan och frågar om hon får fota mig. "Visst, det kan väl vara kul" tänker jag. Så jag står där och posar och blir fotad och efteråt frågar jag varifrån hon kommer och vad hon ska använda bilden till.

Hennes svar, ordagrant: "Jag fotar folk i hatt när det precis har regnat."

Jag går fortfarande runt och tänker på det där. Va' faan menade hon?

Kommentarer
Postat av: björn wester

sjuk fetisch

2007-09-26 @ 23:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback