Kortisar

Från riktiga världen och webb-världen:

*
Partiledare, någon? Fast jag tror jag bangar. Rekommenderar också Politikerbloggen, men varnar samtidigt: tro inte på allt du läser.
* Survivor. Och är inte hans mentalitet lite lik oss svenskars? Typ: "Sorry att jag ställde till med problem och kostade pengar, nu vill jag bara vara duktig igen".
* Alla julklappar nu "under granen" (inhandlade). Men jeflarimig, va' folk det var på stan! Läs mer på STHLM For Men.
* Bäst just nu: Justin! My Love, Sexyback och What Goes Around ... / ... Comes Around Interlude.
* Vad hade jag varit utan Hype Machine och Pandora? Förmodligen döende.
* Bilddagbok är på G, Manne.
* Fast Slagsmålsklubben är ju också ganska bra.
* Ni minns väl MUF-Dennis blogg? Den lades ju på is efter Alliansens valseger. Häromdagen berättade MUF-Dennis för mig att det, trots att det gått över tre månader sedan nerläggningen, fortfarande inte har varit en enda dag då ingen besökt hans blogg. Har folk inget bättre för sig? Hoppas de på en återuppståndelse? Svar: Nej, det har de inte och Ja, det gör dem!
* Senaste MUF-Dennis-nytt btw. På väg till julfirande i Västervik pajade MUF-Dennis familjs bils värmesystem, så att det blev "en celsius ute, noll celsius i bilen", enligt ett sms jag mottog i eftermiddags. Det var ett sms skrivet i uppblandad bitterhet, frustration och ilska. Pure underhållning. Hihi.
* God jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback