Grillad

Inspirerad av Familjemedlemmen "Tampong-Cissi" rannsakar jag mig själv.

Har jag ...

..spytt på en vägg? näh.
..kissat på dig när du var över 10 år? jadå. ekklit.
..förnekat förintelsen? näh.
..följt Skilda Världar? ja, helhjärtat hela vägen.
..kommit på din mamma med att tjuvröka? nej, när hon slutade så slutade hon tack och lov.
..sagt nej till ett samlag? mmm. det trodde ni inte, va'? och inte bara en utan flera gånger!
..hånglat med nån av samma kön? näh. believe it or not! 
..snott någons mobiltelefon? hehe, näh. sossigt ju!
..varit medvetslös? nja, fast på sommarfesten var det faan nära ögat.
..spytt i en krukväxt? näh, bara spytt i min egen säng om man menar fyllespy. illa nog det i och för sig.
..rensat en fisk? näh, fy faan. det räckte jättebra med alla experiment man gjorde med dom stackars fiskliken på no:n i högstadiet.
..skjutit en älg? haha, nej?
..hånglat med nån riktigt ful? näh, jag "väljer noggrant".
..gjort nåt riktigt dumt? ah fö faan!
..gjort nåt du verkligen ångrar? det också!
..röstat på folkpartiet? mmm fast inte i "riktigt" val.
..blivit full på ett släktkalas? nej, men betraktat dom som blivit det. kom tillbaka efter studentmottagningen så kan vi snacka!
..varit full på julafton? näh.
..varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? jadå.
..slagit sönder en tv? näh, jag har för svaga knytnävar.
..prenumererat på VeckoRevyn? haha näh. 
..gått på Friskis & Svettis? näh.
..hävdat att kvinnor inte kan köra bil? näh, there's no reason.
..varit gravid? inte vad jag vet.
..fått barn? ska kanske kolla upp det där förra innan jag svarar.
..överdoserat? alkohol: ja. något annat: näh.
..åkt ambulans? nope.
..åkt in på akuten? japp. fyra stygn blev det.
..gillat Take That? haha japp: "have a little patience!!"
..gjort nåt riktigt olagligt? näh.
..blivit ihop med nån du träffat på Lunarstorm? mmm faktiskt. 
..blivit ihop med nån du träffat på Helgon? dizza helgon!
..snytit dig utan näsduk på offentlig plats? näh fy faan! sossigt!
..läst en roman av Ulf Lundell? nope. är ingen läsare. 
..läst på Universitetet? nejnej, södra fucking jävla sosse-latin räcker och blir över!
..färgat håret blått? näh, men typ alla andra färger.
..fått din mamma att gråta? för många gånger. 
..blivit polisanmäld? nej.
..slagit ner någon? nja. jag är ju trots allt en pussy så det vill jag väl inte säga.
..slagit någon blodig? hmm, brorsan kanske.
..skämts över dina föräldrar? jo, tack.
..skämts över din bästa kompis? jadå.
..skämts över dig själv? jepp.
..hånglat med en brat? näh, robert är mer en indie-kille!
..spytt av dålig mat? det tror jag inte. jag är generellt sett ingen spyfluga.
..ljugit under det har testet? näh inte vad jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback