Reflektioner från en bedövande tråkig dag

* Värst va' alla var sociala i dag. Hmm.
* Mando Diao visar med en gammal skränig liveinspelning av "Sheepdog" att dom fanimig rockar skiten ur Sveriges rockelit.
Roskilde!
* Plugga vidare? Nej? Jobba! Leva!
* Rätt signifikativt för Sverige - "H&M-land" - att nya Madonnakampanjen är den första vad jag vet som klär in typ alla Stockholms tunnelbanestationer så totalt.
* Jag börjar bli orolig. Orolig för att Christian hänger mer på Café 60 än jag. Är oron befogad?
* Brorsan undrar när (när) jag ska gå med i hans egenstartade supporterklubb Ängby Gnagare. Förra året hade de 14 medlemmar. Nu har de ännu inga för i år, men siktar på 20 stycken. Medlemskap kostar 20 kronor, vill du bli medlem är det bara att hooka mig. Ett kriterium för att få vara med borde ju rimligen vara att bo i Ängby, men det är tydligen inte så viktigt, så det är bara att joina, alla dåliga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback