Reflektioner från en enda lång festweekend

* iTunes och jag är inte bästa kompisar just nu. Jag ska ju försöka få min iPod Shuffle (minstingen, ni vet) att fungera. Det går sådär. Varför kan inte saker bara funka? undrar jag.
* Det bedrivs en kampanj mot mig. Dennis har påverkat Linda att skriva följande
inlägg. Men läs inte bloggen då, töntar!
* Det vankas påsklovspåskäggsjakt, minsann! Och på Café 60 i kväll klunsade/"singelslantade" jag, Dennis och Linda i cirkus 45 minuter, för att fixa lag till jakten, till vilken även Cissi är inbjuden. Det hela måste ha sett ganska roligt ut. För övrigt "vann" jag klunsningen. Det visade sig till syvende och sist bli en helt betydelselös seger, då de två dåliga förlorarna på andra sidan bordet hastigt och lustigt bestämde sig för att ändra reglerna. Bittert.
* Linda tycker för övrigt att jag är "en typisk bostongurkekille". Hmm.
* Senaste i raden av smeknamn: "Bögen" och "Björn". Fast det sistnämnda var gammalt. Still going strong.
* Innan i kväll har jag varit ute och supit mig full fyra dagar i rad. Och så undrar jag varför jag har ont i halsen ...
* Nu är jag så jävla arg på den här iPoden att jag skulle kunna dra ur hörlurssladden ur högtalarna och låta hela gatan få lyssna på In Flames på högsta volym. Men eftersom jag är en pussy vågar jag inte.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Håller Du med Dennis och Linda? Saknar Du gammla Magg(B)logg? Hjälp oss i kampen. Uttryck ditt stöd Här!

2007-04-02 @ 23:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback