Reflektioner, kort och gott

Vi sitter på Café 60: jag, Dennis och Linda. Vi pratar om läskiga filmer vi sett.
Dennis: "Ah, men jag såg en asläskig. Det var massa människor som hade det trevligt på en båt och ..."
Linda (avbryter): "Åh, var det den där 'Titanic'?"

Har någon av er (förutom "Riggan") sett "Hot Fuzz"? Dennis menar att den var asbra. Men Dennis är också den person som betraktar nya "King Kong"-filmen som världens genom tiderna bästa film, så jag har lite svårt att ta honom på allvar. Någon annan som kan lämna ett omdöme?

Många roliga saker händer på en tunnelbana, det vet ni. I dag satt det på vägen hem från stan en kvinna i 40-årsåldern och lyssnade på följande låt:



Kan man kalla henne fjortis?

Ni kanske undrar vad som hänt med min
mp3-spelare. Det undrar jag också.

Kommentarer
Postat av: Riggan

Vadå, får inte jag lämna omdöme? :(
Den var helt klart värd. Det är grabbarna som gjorde "Shaun of the dead" som även gjorde "Hot Fuzz". Så om ni sett Dawn of the dead, och sedan Shaun of the dead (som för övrigt är en jävligt rolig film), så vet ni vad ni kan förvänta er om Hot fuzz. Kanske spårade lite för mycket på slutet, men det är kalasbra rätt igenom annars :). Se den!

2007-04-24 @ 11:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback