Reflektioner skrivna med tandvärk

* Jag är ju seriöst dum i huvet. Efter typ ett och ett halvt år med tandställning borde jag veta bättre. Men när jag såg nya Daim Cappuccino i dag på Pressbyrån kunde jag inte hålla mig och tänkte inte på konsekvenserna. Nu är tandställningen söndertuggad och trasig. Det betyder att jag blir ännu mera ztammiz på Eastmaninstitutet, där jag redan är typ en gång i månaden. Fast det är lugnt, deras väntrum är ju det allra, allra trevligaste i hela Stockholm att vara i! Hmm.
* En bekant har MSN-namnet: "***** (killens namn) - jag runkar, skriv om ni vill ngt så svarar jag senare". Okej, då vet vi.
* Min mp3-spelare, min mobil och min kamera är samtliga trasiga just nu. Dra era egna slutsatser.
* Söderberga United tog i kväll en stabil trepoängare via 3-0 mot Barnes United. Lagets storstjärna (nej, inte du, "Lunkan"), Miche, gjorde mål - för 18:e matchen i rad. Det ni! Var han spelar? Mittback.
* Härmed har offentliggjorts att Elena inte kan välja sitt kära Hagsätra när vi ska arbeta om en stadsdel i Stockholm i geografin och samhällskunskapen. Arbetet innehåller nämligen också ett studiebesök i den aktuella stadsdelen och det är helt enkelt för farligt.
* I helgen öppnar Gröna Lund! Och en anledning så god som någon att besöka stället, vid sidan om 55-miljonersinvesteringen "Kvasten" (ny berg-och-dal-bana), är ju att stöta på mig i något av spelen. Inte missa!


Kommentarer
Postat av: Helene

Alltså, okej deras väntrum är sämst. Vad är grejen med tavlorna? En tavla på en luftpallong som brinner upp, och en annan tavla på en kille som blir rullad ner för en backe i en tunna MED SPIKAR I SÅ HAN BLÖDER! Helene 8 år tyckte inte heller det var mysigt att vara där.

2007-04-26 @ 08:10:48
Postat av: Dennis

Låt mig rekommendera stadsdelen Spånga-Tensta!

2007-04-28 @ 09:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback