Magg(b)logg är inte längre ensam

Av ingen anledning alls, mer än att jag älskar och brinner för ämnet, har jag startat en musikblogg. http://musiconmywinamp.blogspot.com är adressen och språket är engelska. Men nej, Magg(b)logg blir inte engelskspråkig. Jag får ju visserligen beundrarmail över hela världen från folk som hittat till mín blogg och vill läsa den, men inte förstår ett dugg av den, så det skulle nog bredda spektrat av läsare ännu mer än i dag. Men, jag menar, man måste ju ta hand om den svenska, ariska eliten först. Om man börjar tumma på språket tummar man på kvaliteten, är min erfarenhet.

Har ni läst såhär långt är ni nog rätt trötta på mitt meningslösa dravel, när det enda jag ville med det här inlägget var att göra reklam för en blogg med - när detta skrivs - två inlägg skrivna. Men besök den i stället då, för in i helvete!

Kommentarer
Postat av: Christian

Alltså gah, jag blir galen på din meningsuppbyggnad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback