Det är mitt!

Efter provjobb för andra gången på Solo i dag (förra gången sa ingenting om min kapacitet - det var ju fler anställda än kunder den dagen) har jag nu fått sju jobbtider fram till nyår, till att börja med. YES!

Känns fantastiskt jävla överbra, som ni säkert förstår. Vad som händer efter det vet ingen, men det är uppenbart att jag imponerat på mina chefer och kommit snabbt in i det; jag har ju aldrig jobbat i butik förut! Det betyder också att ni kan svänga förbi om ni känner för det. Jobbar måndag-torsdag nästa vecka och till Solo på Norrmalmstorg hittar ni väl alla ... ?

Nu rockar vi lördagskvällen!

Kommentarer
Postat av: siri

grattis! då kan vi börja jämföra cp-kunder och vad vi hittar i provrummen. hittills har jag hittat ett använt trosskydd, sushi och använda trosor. en kund kallade även min kompis för "fucking blind bitch" igår. ha så roligt!!

2007-12-16 @ 16:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback