Nattliga äventyr

Pustar ut efter Ace i kväll. Omid har - äntligen - blivit av med alla kedjor i munnen, så nu blir det snart fest i Sjöstaden igen! Och apropå fest, vi skakade duktigt med rumpa på Lilla golvet i kväll - jag, han, Delle, Julia, Södra Latin-brudarna och 300 pers till (kändes det som, efter alla armbågar).

Det var höstens - ja, kanske årets - bästa kväll och det var smockat på Mango. 18-årsgräns kvällen till ära och man kände sig fan gammal i gamet bland alla 50-kilos-hej-fan-va'-kul-att-äntligen-få-komma-in-på-Ace-brudar. Men det gjorde ingenting, för mr Dinamarca fixade skönaste gunget och lasern smekte min blöta bringa och rygg ...

En väldigt, väldigt söt tjej stod och dansade lite tafatt för sig själv och betraktade mig. Omid, som stod bredvid och betraktade skeendet, skrek i mitt öra "HON VILL HA DIG, MAGGAN!" men jag vände ryggen till och dansade vidare. Jag är typ dum i huvet. Och så gnäller jag över att jag aldrig, bokstavligt talat, kommer hela vägen in, liksom. Men det var å andra sidan kvällens enda missöde.

Tack och god natt.

Till sist: Min bäst skrivna artikel på länge, tycker jag själv med mitt "självförtroende", ligger uppe på
modebloggen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback