Nu tar vi Göteborg!

Helene har träffat en trevlig prick från Göteborg. Och efter bara två träffar med honom (nej, vi har inte träffats för att träffa varandra - jag är fortfarande kvar i garderoben - utan när Helene har dragit med honom för att träffa mig när han har varit i Stockholm) är jag uppenbarligen redan älskad:

Jacob säger:

jag vill ju påstå att man får leva med förakt och avsky i sin strävan mot att vara exklusiv och extraordinär. det är värt det.

Jacob säger:

du är en ball kille, ja.

Jacob säger:

jag har blivit väldigt positivt överraskad av dig. det är lätt att få förutfattade meningar om en snubbe som är konstant full på alla bilder man har fått se. hehe

Efter att ha erövrat alla (nåja) Stockholmshjärtan vänder jag mig nu till Göteborg. Där finns redan en flicka som vet att det är henne jag skriver till nu när jag säger att hon jättegärna får komma till Stockholm på konferens igen - och som redan tycker om mig - och där ska snart finnas ännu fler som älskar mig och den jag är. Och för att vinna er gunst avslutar jag med: Det är fan inte helt fel på den där stan ändå!


Kommentarer
Postat av: Helene

Mina favoritkillar! Haha, hur söta är ni inte då? :)

2007-12-11 @ 00:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback