En post tillägnad "Muffis"

Min käre vän, Dennis "Muffis"/"MUF-Dennis" Wedin! Du har nu varit i Kenya i snart en vecka. Den här bloggposten är tillägnad dig.

Sverige suger. Det suger fitta. Eller kuk. Jag kan inte bestämma mig. (Och jag vill hemskt gärna provocera den där äckliga, sossiga politikern, som ville förbjuda svordomar och som i och för sig kanske inte läser det här, men som fanimig ska veta att vi lever i ett fucking jävla fritt land!).

Just nu är det kallt och överjävligt. Ständiga minusgrader som tvingar fram djuret inom mig (läs: djurrock på). I lördags dömde jag fotboll mellan 15.00 och 01.30 och på söndagen köpte jag så "den där jävla mobilen": lätt snyggare än din 8000-kronorshistoria, som väl ligger och samlar damm i ett skåp på din sosseskola ... ;) ... bitterfitta?

Har L kärleksfeber i ditt sällskap eller? Har den gått ner nu? Det var väl för väl! Hur går det med supandet? En öl till maten, ingenting alls eller fullt ös, medvetslös?

Och hur i hela jävla helvete står du ut med 1) Värmen 2) Solen 3) Stanken 4) Sossemobilen 5) Sosseskolan du är med?

Slutligen: Mitt tips inför lördagen:

1. Tommy Nilsson.
2. Andreas Lundstedt.
---
3. Anna Book.
4. Uno & Irma.
---
5. Addis Black Widdow.
---
6. Elin Lanto.
7. Andersson & Gibson.

8. Sofia.

Vad tror du? Fulast?
Addis Black Widdow!


Kommentarer
Postat av: Christian

Stanken?! Hur politiskt inkorrekt är inte det på en skala? :P

2007-01-31 @ 09:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback