Noteringar från en vardag

  • Inlägg: 39
  • Kommentarer: 54

  • Magg(b)logg engagerar! Det är roligt att alla är så positiva till mig, min umgängeskrets och det jag skriver! Det är ännu roligare att ni fortsätter att gå in och läsa bloggen, om ni nu hatar mig och det jag skriver om så mycket som ni gör! Och det roligaste är alla utanför klassen som läser kommentarerna och konstaterar hur verkligt dumma i huvet alla i klassen verkar vara. Nu säger jag inte att jag håller med dem, men det är bara en liten notering.

    ---

    Vem faan är "A" att uttala sig om 1. Bloggen 2. Elena. 3. Saker och ting över huvud taget?

    ---

    I dag, när jag gick ner till från Åkeshovs tunnelbanestations plattform till spärrarna gick det en tjej i ridbyxor framför mig. Inget konstigt med det, det ligger ett (högst illaluktande) stall typ 200 meter från tunnelbaneuppgången. Men det som slog mig var att fy-i-helvete, va' kallt och allmänt överjävligt det måste vara att rida i tio minus. Hoppas hon red inomhus. Enbart inomhus!

    ---

    Tidigare i dag satt jag på Le Café och väntade på MUF-Dennis, som hade blivit intervjuad och var sen. (En av oss är alltid sen till varenda jävla träff vi stämmer - det är helt otroligt!). Jag satt bredvid disken där man beställer. Helt plötsligt kom Alex "Min och Dennis idol" Schulman in med en kompis. Kompisen ropade högt "Becker!" och tittade på mig. Jag tittade frågade på honom och lite generat på Schulman. Sedan ropade kompisen, ännu högre: "Är det du som är Becker?!" Jag svarade: "Hehe, näe" och de "hmm:ade" och gick vidare in i cafélokalen. Det som är roligt nu är att så fort Alex Schulman ser mig (på Le Café, förslagsvis - han är där varenda gång jag och MUF-Dennis är där) kommer han tänka: "Hehe, där är killen vi trodde var Becker." Jag har gjort ett intryck på Alex Schulman. Över det är jag mycket stolt. Nu ska jag bara bli hans kollega och jämställde också. Ansökan är ivägskickad.


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback