Nyårsfirandet i bilder

Det känns som att jag är lite försenad. Jag vet inte varför. Nåja, såhär blev nyår:

Elena hade roligt. Då såg hon ut såhär:


 
Men hon hade feber, visade det sig. Så hon slutade kvällen tidigt. Klokt gjort, men synd; vi hade gärna festat vidare med henne om hon varit på partyhumör. Nu fick vi göra det bästa av situationen i stället. Och som vi gjorde det!

Jag däckade inte. Ingen annan däckade heller. Men det är klart, vid fem-tiden på morgonen var jag inte pigg i hela huvudet. Då såg jag ut såhär:



Schnygg, om jag får säga det själv.

Hetaste bilderna från kvällen var annars dessa:



Schtekar-livsnjutar-Christian; "Klad" Sötis-Helene; Hanko strålar i kapp med livsfarligt tomtebloss.

Och i sin helhet var det ett brutalt nyår. Fruktansvärt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback