Tre YouTube-klipp med helt olika humorgrad

YouTube är ju underbart, det vet ni säkert. Jag kan sitta och titta på Arctic Monkeys-konserter i timmar, eller ägna lika lång tid åt att bara glida runt och låta mig underhållas. Och jag är nog inte ensam. Det ligger ju i tiden, att "youtuba" (via Beta Alfa (nyhetslänk)).

Här är ett tråkigt YouTube-klipp, som killarna i klassen - det s.k. mog3t-gänget - tycker är jätte-, jätte-, jätteroligt: http://www.youtube.com/watch?v=s7T3UxDhU_s. Det är alltså mig Manne knuffar när jag ska fota. Det gjorde jätteont att ramla av den scenen, jag föll säkert över en meter. Manne var jätte-, jätte-, jättefull. Lite småpatetiskt sådär. Och lite, bara lite, roligt.

Fast det blev faktiskt en bild, innan jag ramlade ner. Jag tog den liksom "i fallet". Här är den:



Ett ganska roligt YouTube-klipp är detta, där Landergård får fingret när han ska presentera Djäknespelet. http://www.youtube.com/watch?v=7aJvpwNwD_o&mode=related&search= No offence, "Landan"! Och jag undrar: vem fan pekar?

Slutligen ett jätteroligt YouTube-klipp, som cirkulerar i "borgarkretsar" för närvarande. Jag och MUF-Dennis skrattar i kapp när vi kör det på repeat. Är ni höger eller tycker mina "Dagens sosse"-poster är höjdpunkten på dagen, lär också ni tycka om det. http://www.youtube.com/watch?v=OWVSOvqlB_Q

Kommentarer
Postat av: Jesper

Tsss, manne var inte särskilt full, då...

2007-01-15 @ 23:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback