Än har jag inte fått något svar ...

Fylle-sms skickat 00.17 från natten på Söderöra då jag var i färd med att göra slut på cidern - och mig själv:

"Hej! jag har länge velat säga det här vill dig!!! du finns i mina fantasier every night!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag vill leka doktor o du har tre hål o jag vill utforska alla! du är den snyggaste tjejen o det är vi, det vet du!!!!!!!!!!!!!!"

Detta sms skickades till en tjej som jag gick i samma klass som i låg- och mellanstadiet och som via sms förklarat att hon "drömt konstiga drömmar" om mig. Tjejen har Aspbergers syndrom, vilket bland annat betyder att hon inte förstår ironi.

Nu undrar jag: förstod hon min ironi?

Kommentarer
Postat av: Riggan

Säg inte att du har charlottes nummer.. jag blir bara jävligt äcklad av att tänka på det.

2007-07-28 @ 16:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback