Det här är en jobbig kväll

Det här är en sån här kväll som följer på en sån här dag som man aldrig vill uppleva i hela sitt liv. Det har varit en sån dag där man är grå i ansiktet. Askgrå. Eller i alla fall så känner man sig så. Omgivningen gör sitt bästa, men gör bara allt värre. Utan att göra något egentligt fel.

Det här blir en sån här kväll där mobilen inte ringer. Men där man sitter och väntar på att den ska göra det. För att komma bort från alla destruktiva tankar och få annat att tänka på. Ni som följt Magg(b)logg sen Magglogs dagar vet att jag inte hymlar med mig själv och i vissa stunder känner jag mig så ohyggligt ensam. Det gör ju alla, men de ger sken av att inte göra det, för ensamma människor är ju mindre värda människor. Konstiga människor som man ska hålla sig ifrån. I morgon är jag inte ensam längre, inte i mina tankar heller. Men usch, va' jag kan vara sentimental ibland.

Kommentarer
Postat av: siri

så känner vi alla ibland maggan, men då är det bäst att koncentrera sig på något eller någon som gör en glad och få tiden man är ensam att förflyta lite fortare. kram

2007-07-09 @ 00:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback