Ibland kan det vara bra att dissa i stället för att göra något ännu värre

Smidigt.

Det här får mig osökt att tänka på alla mina och Elenas duster.

På den tiden var jag ungefär lika ... smidig.

(Jag råkade kalla Elena tjock en gång när vi satt och snackade. Jag menade det inte, men det kunde verkligen tolkas som att jag gjorde det. Det har jag fått höra sen dess. Det började med att hon kastade ett limstift i huvudet på mig. Sedan dess har allt bara blivit värre.).

Förresten: Kolla länken en gång till. Tror ni signaturen "jurg" tyckte han/hon var rolig när han/hon skrev sin kommentar. Hoppas inte det. I så fall tycker jag synd om den människan och allra mest synd tycker jag om människorna i den människans omgivning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback