Mog3t, Dennis Wedin

Dennis jävlas med mig på MSN. Jag är inte på humör att jävlas med och följande, mycket magstarka (känsliga läsare varnas) konversation tar vid:

/ Wedin säger:

hahaha

/ Wedin säger:

jag jävlas bara

Hemma! säger:

fucker

/ Wedin säger:

DET var lustigt! Din mamma är en riktig fucker!

/ Wedin säger:

Det kanske är därför din mamma och jag kommer så bra överens.

Hemma! säger:

alltså är du en motherfucker?

/ Wedin säger:

Nej. Jag är en fucker som fuckar johans fucking jävla mamma.

Hemma! säger:

för mig är det samma sak

/ Wedin säger:

nej - för dig är det: Jag (johan) är en fucker som har en fucking jävla fittkompis som fuckar min enda fucking jävla mamma.

Hemma! säger:

hej fittkompis!

/ Wedin säger:

Hej fucker som har en fucking jävla fittkompis som fuckar din enda fucking jävla mamma.

Det här med att knulla någons mamma börjar gå lite till överdrift, tycker jag. Bara för att hämnas skriver jag ut hela Dennis namn i rubriken så om någon googlar på det kommer det här blogginlägget komma om inte högst upp, så i alla fall på förstasidan på träffarna. Dennis hatar när jag gör så, då det varken är bra för hans varumärke eller politiska framtid. Men vi säger såhär, Dennis: jag tar bort inlägget om du börjar blogga igen! Deal?


Kommentarer
Postat av: K

HAHAHAHAHAHA
In your face Dennis.

2007-07-04 @ 19:02:22
Postat av: Riggan

Haha Dennis sinne för humor wins again. Jag tyckte det var kul iaf :). Kul är också att se magglogg back on track, hade praktiskt tagit övergivit det här stället då det var en sådan ohygglig brist på posts. Antar att regnandet inte bara är dåligt..

2007-07-11 @ 22:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback