Söderöra Awards 2007

Tillbringade helgen ute på Elenas land på Söderöra i Roslagens skärgård. Den givna höjdpunkten var "Sommarfesten" på lördagskvällen, den fest under vilken jag hoppade i vattnet förra året. Inget plurr i år, förutom badande alla timmar på dygnet. Här är några som utmärkte sig lite extra:

Söderöras snyggaste
Nominerade:
Frida och Johanna, Nicklas Grundsten och Frida och Tusses lärare Peter.
Vinnare: Frida och Johanna.

Söderöras kåtaste
Nominerade:
Frida, Elena och Fridas och Tusses lärare Peter.
Vinnare: Elena.

Söderöras argaste
Nominerade: 
Malin på mig och jag på Malin, Johanna på sina föräldrar och gubben vid bryggan som sa till mig och Helene när Helene kastade en burk i vattnet. 
Vinnare:
Gubben vid bryggan som sa till mig och Helene när Helene kastade en burk i vattnet.

Söderöras största fjortis
Nominerade:
Jag, Malin och alla femtonåringarna vid bryggan som tiggde sprit.
Vinnare: Alla femtonåringarna vid bryggan som tiggde sprit.

Söderöras bästa fyllesamtal
Nominerade:
Mitt och Emmys, mitt och Tusses och mitt och Malins.
Vinnare: Mitt och Tusses.
Hedersomnämnande: Mitt fylle-sms till "varning!", som publiceras här på bloggen vid tillfälle. När jag skrev det kändes det som det bästa sms jag någonsin skrivit. Såhär i efterhand var det kanske lite taskigt, men så in i helvete roligt i vilket fall som helst!

The soundtrack of Söderöra 2007
Nominerade:
Mange Schmidt feat. Petter - Giftig, Sneakers - Glider i sommartider och Laser Inc - Det var en gång en fågel. (Alla från skivan Absolute Charter).
Vinnare: Mange Schmidt feat. Petter - Giftig.


Kommentarer
Postat av: Helene

Klockrent Maggan!

2007-07-24 @ 20:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback