The object of my interest

På parallellgatan till min bor en tjej som jag fantiserar om. Hon är söt, så då förstår ni vad det är för typ av fantasier det handlar om.

Hennes hus ligger på vägen jag går fram och tillbaka tunnelbanestationen, så man kan väl säga att jag följer hennes liv från andra sidan hennes trädgårdsbuske. De få gånger jag lyckats få syn på henne, vill säga.

En gång såg jag henne i bikini. Oh my crazy mother fucking God! En annan gång blev jag så paff av att jag såg henne att jag gick och kollade vidare bakåt mot hennes hus i ett tiotal meter. När jag vaknade upp ur mina drömmar hade jag redan gått in i en häck på andra sidan gatan och ramlade ner i den. Precis så bra är jag på en skala! Det påminner om vattenkriget vi hade på Elenas land förra året där jag sprang efter Elenas kompis Tusse på deras gräsmatta. Det hade hunnit bli rätt blött - och halt! - av allt vatten vi kastat, så när Tusse, med sina friidrottarmuskler, sprang åt sidan där gräsmattan tog slut och det höga gräset med tillhörande brännässlor började, var det precis det som jag inte lyckades med. Jag halkade rätt in i det massiva brännässlebeståndet. En högst chockerande upplevelse!

Jag hoppas hon inte hörde när jag brakade in i häcken vid huset på andra sidan gatan. Och jag hoppas inte de som ägde häcken la någon notis om det. I det huset bor nämligen en liten, liten, högst äcklig f.d. klasskompis, som gått Blackeberg och nu är en liten, liten människa som jag inte vill ha någon som helst kontakt med. Om han hade sett det hade jag blivit så ägd som jag aldrig någonsin blivit tidigare.

Nu vet ni i alla fall vem som är the object of my life. Elenas syster Malin gråter säkert en skvätt för att det inte var hon som var föremål för mitt känslomässiga intresse, medan varken Helene eller Elena gör det. Hur gammal hon är? Ja, inte en dag över 16, i alla fall! "Oplockad ros" som Gaygun skulle säga. Det är väl dem jag får rikta mitt intresse mot när alla i min egen ålder insett samma sak som jag också gjort: hur ful jag är. 16-åringar kan nog ha sin charm, de också. Jag ska bara hitta den också!


Kommentarer
Postat av: Christian

Eeeemo

2007-07-19 @ 08:20:41
Postat av: Riggan

Lugnt maggan, your time will come! Efter en smärtsam operation dvs. Oskönt men antaglien helt värt det!
Mvh

2007-07-21 @ 18:30:54
Postat av: Elenas lillesyrra

men lilla vännen nu får du vell ändå sluta upp med att poppa piller. Nog för att jag gillar äldre män med focusering på MÄN. så är du fortfarande inte inom den radien. Men jag antar att om du blir lyklig av att fantisera om att jag tycker att du är oemotståndlig så visst Maggan. Sossigt men visst.

2007-07-23 @ 17:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback