Hur var skivan i går?

I går hade några gamla antagonister från Nya Elementar (min gamla skola) - numera på Blackeberg - skiva på Café Umbra på det sossigaste av sossiga Söder. Hur var det? Jag har förstått att ni är några stycken ur det gamla gänget som läser den här bloggen och nu är det dags att ni ge er tillkänna! Tell me!

Vad jag gjorde i går? Var på Hankos studentmottagning, där alla var sjukt imponerade av min vita fluga. Det var nästan lite idolisering, det jag var med om. Alla ville prata med mig, höra om min klädsel och veta vem jag var. Kul! Gick sedan på en modegrej med Christian som fotograf på Pontus by the Sea, där det bland annat visades upp en sko, gjord i rockaskinn för 8000, som kommer i höst. Därefter drog jag på SoFo Night, som anordnas sista torsdagen varje månad och där butikerna i SoFo har öppet till 21 eller 22 på kvällen. Köpte en kavaj i en butik, kollade läget i några andra och snackade med lite kontakter jag har i vidare andra. En bra avslutning, dagen efter kvällen, natten och morgonen på Stureplan.

Bangade sedan att gå på Café Umbra-skivan. Hade ändå inte varit särskilt party. Men, som sagt: ni som var där får gärna skriva hur det var!

Kommentarer
Postat av: Riggan

Trots att umbra kanske är det sämsta stället på jorden att ha studentskiva på (risiga toaletter.. sämst dj.. vingliga bord..), så blev det rätt bra drag ändå.
För att det ska lyckas något sådär så måste man ju trycka in en hel del folk på det där stora golvet, och det vart faktiskt en hel del.
För övrigt var middagen trevlig, trots att det var så mkt lambo att man nästan blev trött i händerna.
Kunde haft en bättre lokal, men det blev overall bra ändå. 7/10

2007-06-02 @ 10:01:25
Postat av: lage

håller helt med riggan

2007-06-03 @ 19:31:32
Postat av: Riggan

FAN VAD LITE LIV DET ÄR PÅ DEN HÄR BLOGGEN. MAGGAN FIXA!
Lägger den här i "tråkig-blogg-facket" annars!
Lage tanka en filmjävel och kom över nu då slöbulle..

2007-06-04 @ 21:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback