Reflektioner

* Såg en räv på väg från tuben i kväll. Det är då man förstår att man bor på landet! Man ser ingen räv på Kungsholmen, Östermalm eller i Vasastan - möjligen på Söder - utan det gör man på landsbygden. Jag vet inte om man ska tolka det som "Hej, lantis!", eller "Gud, va' naturnära och mysigt!". Jag har inte bestämt mig riktigt.
* Upptäckte häromdagen att min sms-inkorg i mobilen är väldigt bra för varumärket! De senaste sms:en, sedan den 11:e, kom från, i tur och ordning: Helene, Kajsa, Helene, Sara, Ida, Jonna, Jonna, Sara, Sara, Rebecka, Jonna, Sara, Ida, Emmy, Helene, Johanna och Linda. The girls of are my life!
* Dennis och jag träffas i stället för att skriva dumma sms till varandra.


Kommentarer
Postat av: siri

jag tycker att du kan blogga lite mera.

2007-06-21 @ 18:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback