Ungern!

I morgon, strax efter lunch, lyfter planet från Arlanda mot Budapest. Jag ska dit och vara där under onsdagen, torsdagen och fredagen. Under fredagen kommer det ett nytt plan från Sverige och då åker jag ut till flygplatsen. Därifrån skjutsas vi i en minibuss cirka 20 mil till Debrecen. I Debrecen går ett bröllop av stapeln under lördagseftermiddagen mellan min pappas kompis och hans ungerska flickvän. Efter bröllopsfesten lördag kväll vaknar vi upp på söndagen och har en "recovering day" innan vi åker någonstans och dricker ungerska viner under kvällen, för att sedan, under måndagen, skjutsas tillbaka till Budapest där planet åker tillbaka till Arlanda för att vara framme måndag kväll.

På återhörande!

Kommentarer
Postat av: K

Hoppas ungern blir spännande. Drick öl åt mig.
Kanske vi ses måndag kväll, who knows?
Mariefred hälsar.

2007-06-27 @ 21:38:49
Postat av: per ali hussein

Jag håller helt med dig, Budapest e häftigt. Lite udda men klart häftigt. Att man dessutom kan åka dit, ha gott och shoppa utan att bli av med hela spargrisen (f'låt, geten ska det vara) gör det bara bättre.
Jag har varit där 5 (!?!) gånger men kan definitivt tänka mig att åka tillbaka.

2007-07-04 @ 18:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback