Nya reflektioner från en vardag

* Det här tycker jag var lite roligt. Kreativt, sådär.
* Det här trodde jag aldrig skulle hända. Men allt hände i lördags, så även detta var möjligt. Och fantastiskt roligt. Fast å andra sidan har Dennis tappat i anseende på sistone. Han har till och med låtit sig bjudas på pizza av sin MUF-bästis Edvin. Lågt!
* Jävlar i min låda, va' ni kommenterar! Jag läser allt och tänkte väl någon gång under hösten börja beta av att svara på allt. Skämt åsido - ska bättra mig på den punkten. Lovar. Om ni lovar att fortsätta kommentera ...
* Det tog SL bara typ ett år att sätta upp såna där ljusskyltar som visar om hur länge tågen kommer vid T-Centralen uppgång Sergels Torg efter ombyggnationen. Det är liksom den mest använda uppgången i hela tunnelbanenätet. Bravo och snabbt jobbat, SL!
* Äckelpäckel-multivitaminapelsinjuice (Magg(b)loggs längsta ord hittills?) och jordgubbscheesecakeglass i marstidiga solstrålar i Fatbursparken med Sötisarna all included (Helene, Elena, Siri och Johanna) var helt okej. Vår!
* Ett annorlunda nöje jag har är att se folk blir ägda i "Uppdrag Granskning" på SVT. Jag tittar inte på det så ofta, men ibland, som i kväll, gjorde jag det, och räknade till ett tiotal olika människor som blev råägda av de olika reportrarna. Dåliga människor!
* I morgon: nytt Roskildesläpp och "Grönan"-reunion med utgång på kvällen. Jag sätter inget "kanske" på en råfet lillördagsfylla. Jag sätter ett "ja" på det.

Kommentarer
Postat av: Helene

Hallå, hallå! Muse kommer till Roskilde! Det var ju fett bästa bandet hittills.

Och vad är det för stil att inte svara på kommentarer? A LA LISA!!! Dååligt Maggan, dååååligt :)

2007-03-14 @ 19:17:40
Postat av: Maggan

Ja, nu blev du väl glad? Dom är ju typ dina favvizzar, aight?

Mmm, men jag jobbar hårt för att bättra mig på den punkten, som du ser. Och till skillnad från Lisa så är det ju ren lathet som gjort att jag svarat lite oregelbundet innan - inte att jag, som Lisa, blivit ägd i varje kommentar. Det är skillnad det!

Postat av: Helene

Jag äger dig varje dag :P

2007-03-15 @ 08:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback