Reflektioner från en dag där solen värmde

* Solglasögon kändes vettigt som Dagens Köp. Ett av fyra. En skjorta, Toni & Guy-vax och Escada-parfym fick det också bli.
* Linda, FeTT kallad (jag vet att ni undrat "vem är den där FeTT, egentligen?" sen förra inlägget - nu vet ni), är i en ekonomiskt ansträngd situation eftersom hon ska spara ihop ungefär 100 000 kronor på ett år till en Australienresa med den tredje länken i den Älskade Familjen, Cissi. (Den fjärde länken är Dennis och den första är jag - nu vet ni det också). Vi sitter och pratar på MSN och alldeles nyss fällde hon följande kommentar, apropå att hon fått följa med på två stycken butiksinvigningar på sistone:

L I säger:

well, ölen är i min prisklass på de här tillställningarna iallafall
Ölen är gratis.
* Visst hatar ni också när små, äckli... urgulliga barn sitter och stirrar på er, vilket ställe det än kan handla om? Särskilt ofta inträffar detta på tuben när ett litet monst... underverk sitter mittemot en och glor som om man vore ett ufo. Jag blir mycket obekväm i såna situationer, så obekväm att jag känner för att slå någon. I det läget får föräldern akta sig för min knytnäve.
* Tro det eller ej, men på måndag släpps Linkin Parks nya singel. Om "Schnappi" är nostalgi, vad är då inte dem?! "But in the end, it doesn't even matter ..."


Kommentarer
Postat av: Fett

"ekonomiskt ansträngd situation" är väl minst sagt en underdrift.

2007-03-26 @ 23:16:21
Postat av: Viktor

Fan, det är ju helt sjukt taskigt att inte kommentera ditt möte med din idol på tunnelbanan idag! Räknar med en ursäkt i morgondagens inlägg!

2007-03-27 @ 00:33:33
Postat av: Maggan

Fett; Jo, men jag tänkte försöka låta lite diplomatisk.
Viktor; Förlåt. Men en "offentlig" ursäkt kan du fetglömma. ;=)

Postat av: Riggan

Hurru maggan, är toni&guy-vaxet bra lr? Jag måste hitta ett nytt sedan Björn Axén gjort sitt kingvax till en jävla flopp..

2007-03-28 @ 16:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback