Efter studentskivan!

Det var fruktansvärt, fantastiskt roligt i går. Den helt klart roligaste studentskivan jag varit på och ett fylleslag utan dess like: när SP3d(AGIS) med bihang super till går ingen säker. Själv brände jag dryga tusenlappen och drack tre flaskor (flaskor!) vin varav två var mousserande. Det är väl lite överflödig information att jag blev pruttfull efter det, tappade bort min kamera, fyllesnackade (mitt bästa samtal under hela kvällen!), strulade med en anarkist och levde rövare. Jag höll även tal och delade ut priser till de bäst klädda under kvällen. Och framförallt blev jag iakttagen i min Mr Rabbit-outfit. Jag förstår inte vad som var så speciellt med den!! Kan någon vänlig jävel berätta? (Jag var ännu snyggare som aspackad Playboy-kanin!).

Kära SP3d(AGIS)-barn, vilka är era bästa minnen från kvällen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback