Ett bra ställe att synas på

Det här är jättebra för varumärket! Jag blev haffad på Drottninggatan och tillfrågad om jag ville vara med.

Om vi pratar om det egna varumärket var det kanske inte lika bra att jag hade så billiga kläder på mig. Okej, varken skorna, glajjorna eller Rare-jeansen var väl kanske lågprisfynd och Licentious är ett fiiint märke, även om den västen (som jag blivit hånad för av Helene och Elena, men som nu fick upprättelse) köptes på en utförsäljning. Men annars var det linne från H&M och cardigan från Cheap Monday - och inget second hand! Riktiga manliga modelejon bär second hand-kläder och det fick jag inte till i den här outfiten. Men annars är jag såklart sjukt nöjd, både med outfiten och att ligga uppe på en sån sajt. Trevlig kille som fotade också, vi kan nog ha stor nytta av varandra i framtiden!

(Och tidigare har jag ju varit medStockholm Street Style!).


Kommentarer
Postat av: Helene

Maggbag! :D Men vadå? Vilken väst är det där? Är det manteln?

2007-05-23 @ 20:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback