Studentskiva!

Skiva för SP3d(AGIS) i kväll, och till er trogna läsare av denna blogg släpps här bomben: jag kommer utklädd till "Mister Rabbit" i kväll. Det är nämligen såhär att både Helene och Siri satsar på varsin "bunny"-outfit och jag går in i rollen som deras pimp.

Det blir ju lätt lite kaka på kaka att gå till samma ställe i kväll som jag var på på Tusses skiva i går, men att döma av den natt som ledde till den dagen som är i dag kan det bli sjukt najs även i kväll. Förväntningarna på topp; jag ska supa mig själv under bordet och ragla hem sådär vid fyratiden. "Göra en Emmy" kallas det visst!

Kvällens på förhand mest intressanta outfit är Dennis. Vågar han gå hela vägen, enligt de planer vi ritade över en pizza under gårdagskvällen? I så fall kommer han ta festen med storm och revidera alla fördomar kring sitt eget namn. Annars blir han ännu av alla gråsossar på stället: propert, stiligt, tråkigt, grått klädd. Jag är mycket spänd på vad denna kväll kommer mynna ut i!

"En pizza som var färsk" låter Dennis för övrigt hälsa om det vi åt i går. "... och som jag bjöd dig på" flikar jag in. En gång sosse - alltid sosse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback