Min torsdag

I morse vaknade jag i en säng i en lägenhet i innerstan bredvid en på många sätt fantastisk tjej. Samtidigt borde jag ha varit på en pressfrukost och kollat på julgranar som kändisar hade utformat, men mitt bultande huvud, som gjorde sig påmint hela dagen och fick mig att bittert ångra det sista vinet jag drack i natt, sa annat. Därefter tog jag tunnelbanan till Elena, tryckte i mig en macka, gick in till jobbet (vi jobbar på samma våning), bokade två möten (två i veckan är bra - två på en dag är ännu bättre!), drog från jobbet med Elena, köpte mina femte par hörlurar på ett år (det totala värdet av dem har jag inte ens vågat tänka på) och träffade Julia. Vi gick till en butik och drack glögg, gick till ytterligare en butik och drack glögg och jag shoppade loss på en skjorta, två par skärp, en bröstnäsduk och två par strumpor till kompispris på den sista butiken.

Nu sitter jag hemma. Huvudet bultar fortfarande. Men endorfinerna får mig på andra tankar.

Hur var er torsdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback