Nytt jobb - nya möjligheter

Nästa onsdag mellan tolv och sex provjobbar jag på Solo. Den vanligaste responsen jag fått när jag berättat detta är hur stor personalrabatten är och om den går att utnyttja även för andra än mig och det säger väl mer om min omgivning än något annat.

Grattis mig och för allt i världen - kom inte förbi och "hälsa på" när jag provjobbar. Jag kommer vara föga representabel och kommunikativ, om jag ska uttrycka det milt. "Stressad" och "stirrig" är en förmodad bättre beskrivning av mig den eftermiddagen.

Sitter och funderar på vilka som läser det här som kommer hälsa på ändå, just bara för att jävlas. Ni som är misstänkta vet nog det själva och jag nöjer mig med att säga: ge bara faan i det.

Kommentarer
Postat av: elena

Ska jag ta åt mig? ;)

2007-11-21 @ 14:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback