Mina landsmän är galna idioter

Vad är det med er, crazy folks? Enligt Aftonbladets undersökning tror en tredjedel att en konstgjord, radiostyrd leksak i en skotsk sjö faktiskt existerar och nästan var femte tror på Snömannen. Nu vill jag ha handuppräckning på alla er som tror på något av Loch Ness-odjuret, Storsjöodjuret, Snömannen, Storfot, Tomtar, Troll, Näcken, Sjöjungfrun eller Djävulen, så att jag kan rensa ut lite i min bekantskapskrets och diskret plocka bort de IQ-befriade och galna.


Kommentarer
Postat av: siri

ugha, du låter ju som hitler

2007-10-30 @ 10:56:22
Postat av: Per Ali Hussein

Nä, nä. Detta är bara i bästa svenska tradition. Vi har lång historia inom rasvård. Under första delen av 1900-talet tillämpad svenskar kategorisering och "moderna" metoder för kontroll av vår ras. Lobotimering tillämpades och serilisering av människor med dokumenterad eller även misstänkt låg IQ var legio.

Man kanske kan säga att vi har varit lite slappa på den fronten sedan dess. Eller hur, Maggs?

2007-10-30 @ 19:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback