Kompisbloggar

* Siri har så flytt landet för nåt jävla engelskt dregg som ingen vill veta av. Skämt å sido, James är perfekt för henne och London också. Mer om hennes liv där står att läsa här. Att hon ens kom dit var en bragd av stora mått med den flygrädslan. Men så vitt jag vet har det typ aldrig någonsin inträffat ens en allvarlig incident på flygsträckan Stockholm-London - och hur många flighter flyger inte där vareviga dag? Det var nog bara Siri själv som var seriöst orolig över att drunkna i Atlanten, men en desto större bedrift när hon nu är framme, även om Stockholm blir tråkigare utan henne. SP3D:are får säga vad ni dem.

* Det här kan bli något riktigt bra. Jag gillar idén, Simon!

Kommentarer
Postat av: Riggan

Äckligt svårt att drunkna i atlanten på sthlm-london-sträckan..

2007-09-21 @ 18:57:20
Postat av: siri

hehe. jag har aldrig havdat att min flygradsla ar logisk! ...men man far snuskigt bra service om man men graten i halsen och darrande lapp sager till kabin-personalen att man ar radd ;D

2007-09-28 @ 21:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback