Nämen hörrni, nu "reflektionerar" vi lite igen, va'?

* I dag höll jag på att bli knockad av en grävskopa. Det hade ju just varit snyggt.
* Libertines har släppt nya singeln "Smashing". Finstämt!
* The Bourne Ultimatium. Pepp.
* Hur länge kan man ha skyddsplasten kvar på en dator innan den börjar ruttna?
* Ni kan säga vad ni vill om Mange Schmidt - i mina ögon är han ett geni. Har ni lyssnat på texten till "Giftig"? "Fuck Jante, fuck världen, fuck the rest - i min värld är det jag som är kung!" utstrålar den. Och sen jag hörde att han alltid - alltid - genomför stora uppträdanden packad (som
här?) är han lika kung som Pete Doherty i mina ögon. Genier är de båda två i vilket fall som helst.
* Hur många somrar till kommer vi dansa som galna till Gyllene Tiders "Sommartider"? Är det en evighetsplåga?
* Jordnötsringar är en bortglömd, underskattad gudagåva.
* Commitment, Jocke, att starta Café 60-gruppen på Facebook! Joina ni också!

Kommentarer
Postat av: Helene

Dra bort skyddsplasten NU annars bryter jag mig in hos dig och vålds-drar bort den!!!

2007-09-12 @ 16:44:26
Postat av: siri

så att du kan skylla på mig sen!

2007-09-12 @ 17:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback