Jag har hittat min jämlike

Tidigare var min favoritgrupp på Facebook "Är hon mer än 10 meter från spisen har hon rymt". Jag tycker den på ett väldigt bra sätt symboliserar hur jag ser på det "sämre könet".

Numera föredrar jag "People who don't sleep enough because they stay up late for no reason". Den känns som min grupp. Med tanke på det förra inlägget om mina nya arbetstider är det numera en rejäl omöjlighet att fortsätta vara uppe till halv fem framför datorn eller vingla in samma tid en torsdag morgon och bittert ångra de sista ölen man tog, men tydligen finns det andra som inte lärt sig av sina misstag.

Hämtat från gruppens "wall":
"I blame youtube and facebook. It's now 0805 and I've been awake for almost 25 hours. I spent all night tagging stupid things in pictures and saying they were my friends and watching Dara O'Brain on youtube.

I have to go to work now."

En mänsklig tragedi. En tragisk människa. Min jämlike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback