Ett gott skratt

Vilar ut efter en lång, lång dag "ute på fältet". Och detta har bara börjat. Dagens höjdpunkt har min kollega Olof skrivit om.

Jay Leno på teve. Ett återkommande inslag där är "Headlines" där tittare skickat in roliga tidningsutklipp. Jay tittar på ett utklipp och frågar sen husbandets gitarrist Kev vilken han tror är den vanligaste generella dödsorsaken. "Rökning" gissar Kev, medan redaktören för programmet svarar "cancer".

Nej, svarar Jay. Den vanligaste generella dödsorsaken är - döden.

Jag vet inte om det är för att jag knappt kan hålla ögonen öppna, men jag tycker bara det är så sanslöst roligt. Jag skrattar betydligt längre än den normalt lättcharmade publiken.

Jag vet inte om ni gör det. Men det kvittar för mig, det vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback