Favorit i repris

Nä, hörrni, nu kör vi lite "Reflektioner" igen, va'?

* Ny lägenhet! Studentrum i Västra Skogen på 20 kvadrat blir mitt från och med nästa helg och minst ett halvår framöver. Så "Festen i Sjöstaden" blir nu alltså "Festen i Skogen". Kinda like it!
* Och
bloggen går bra ... (över förväntan tbh)
* Ska hälsa från Kajsa, som nu är hemma efter att ha varit borta alldeles för länge, att hon vill säga till alla att hon är jätteglad! Vet inte om hon är det i dag, men hon var det i går iaf! Ni som har möjlighet, kolla hennes bild på oss på Facebook. Jag ser ju ut som ett lik bredvid henne!
* När jag dömde fotboll i en inomhushall i lördags hittade jag två använda kondomer liggande bredvid planen. Fräscht.
* Känns ju jävligt bajsnödigt att blogga om väder och vind, så det får andra göra "bättre".
* Det tar sju minuter från Centralen till Västra Skogen och en och en halv minut från tuben till min lägenhet. Ville bara säga det.
* Roskilde i sommar krockar med Stockholms modevecka på Berns och Way Out West krockar med Köpenhamns modevecka. Wtf?
* Har aldrig presterat bättre på jobbet. Ville bara säga det också.
* Roligt att Ace/Stash planerar in sina fester först på lucia, sedan på sportlovet och nu på påsklovet (för era satans lyckliga jävlar som fortfarande har lov). Finns det en bakomliggande strategi där?
* Börja inte röka. Börja inte feströka. Ville bara säga det (också).

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kajsa mår bra och är lycklig idag också.

Och jag rekomenderar alla att röka, underbart är ordet.

2008-03-19 @ 12:15:16
Postat av: siri

typiskt dig att skaffa lya vid nåt som har skog i NAMNET

2008-03-20 @ 15:57:35
Postat av: åsa

määäh, jag visste inte att du fortfarande höll igång den här bloggen, det sa du inte!

2008-03-25 @ 20:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback