Reflektioner från en sommardag

* Dagens ord: "Orre". Lätt.
* Asså shit, vilket väder!
* Tackar så allra ödmjukast för inbjudan till middag på Valborg hos Per Ali Hussein och Per Ali Husseins tre quinnor. Tolka detta som att jag kommer.
* Kul att min mp3-spelare gick sönder i dag. Igen. Kul.
* Dagens shopping gör att gayryktena som omgärdar mig kommer försvinna helt. Inte.
* Brasiliansk musik äger. Cansei De Ser Sexy och Bonde Da Role. Det svänger!
* Som ni märker har jag jättemycket att säga i dag.

Kommentarer
Postat av: Edvin Ala(m)

Hej : )
Trevligt att du har roligt när du är ute : p
Hur går det med besökarna (undrar jag och Dennis) ; )

Postat av: Christian

ORRE!

2007-03-29 @ 11:22:32
URL: http://samurajguppy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback