Att få fyra pers att vakna en tisdagmorgon

Okej, här är dealen i morgon: Elena går upp vid halv sju-sju för att jobba. Hon ringer och väcker mig, som har tvättid sju till halv tio. När jag vaknar väcker jag Omid, som har tandläkartid halv nio. Omid ringer då och väcker Sam. Vad Sam ska göra har jag inte den blekaste om, men jag tror det finns två alternativ: plugga - eller röka på.

Ready, set, go! Jag gillar den här kedjan av händelser. Men samtidigt: var (nej, inte om!) brister kedjan? Vem klarar inte av att väcka vem? Vad tror ni? Jag tror Elena ligger bra till som "syndare" - och om hon misslyckas, så misslyckas ju hela kedjan av människor att vakna. Det kan bli ett intressant scenario, det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback