Jobbar övertid

Det är ganska mysigt ändå, här på kontoret på Sveavägen. Synd bara att mina jobbarkompisar gått för dagen - för sisådär sju timmar sedan. MSN-konverserar med Nazli:

DET FINNS SÅ SJUKT MKT BRA MUSIK!!! säger (23:27):

tycker du jag ska gå hem från jobbet nu? :D

* nazli * säger (23:28):

hahaha jaa!!! gå hem jävla arbetsnarkoman!!!

* nazli * säger (23:28):

gå hem och lägg dig! :P

DET FINNS SÅ SJUKT MKT BRA MUSIK!!! säger (23:28):

hehe

DET FINNS SÅ SJUKT MKT BRA MUSIK!!! säger (23:28):

kmr aldrig bli framgångsrik om jag inte jobbar hårt

* nazli * säger (23:28):

wtf!!! <GÅ HEM OCH VILA!!! du kommer aldrig bli framgångsrik och du ser sliten ut!!! :P

DET FINNS SÅ SJUKT MKT BRA MUSIK!!! säger (23:29):

hahahaha

DET FINNS SÅ SJUKT MKT BRA MUSIK!!! säger (23:29):

du menar väl "om du ser sliten ut", inte "och"

DET FINNS SÅ SJUKT MKT BRA MUSIK!!! säger (23:29):

för annars kan man misstolka det där till en FET diss

* nazli * säger (23:30):

hahahaha!!! ne jag menar OM !!! haha skrev fel! :P

DET FINNS SÅ SJUKT MKT BRA MUSIK!!! säger (23:30):

*puhh* :$

* nazli * säger (23:30):

haha babe!!!

Så då går jag väl hem då, om det nu ska vara så jääävla viktigt!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

världens kanske tråkigaste bloggpost.

2008-07-16 @ 04:10:44
Postat av: Anonym

a den här var keff

2008-07-16 @ 04:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback