The 20-Year-Old Magic

Aha, då har man hunnit fylla 20 då! Och vad menar ni som säger "äh, det va' inget speciellt o fylla 20!"?? Det är himmelriket, för faan!

För en alkis som jag, alltså.

Om vi ses på Debaser i höst? Visst, om dom lyckas boka in några roliga band, så. Det har jag f.ö. väntat på att Way Out West ska göra i en månad nu. Släpper de inget roligare än det som redan är, så sätter jag ett "kanske" på det. Sigur Rós (Sigur Róóóóóóós iofs!!! (men ändå, dom kommer tillbaka)), Familjen (som spelar på klubb ingen kommer komma in på, för folk kommer tälta utanför), Kleerup (som spelar på klubb ingen kommer komma in på, för folk kommer tälta utanför 2), The National (halvmysigt, men hur roligt?), Lykke Li (halvmysigt, men hur roligt? 2), José Gonzalez (halvmysigt, men hur roligt? 3), Franz Ferdinand (två bra låtar, typ), A-Trak (creddig bokning, men finns bättre) ... ja, ni förstår. Det krävs mer för att jag ska hasta upp på torsdag kväll från Köpenhamns modevecka och tillbringa helgen på ett sunkigt vandrarhem i stället för i mässmontrar fulla med kläder.

Och jag glömde det viktigaste: äntligen (äntligen!) kan jag komma in på ACE på riktigt! Hahaha. Ha. För det har ju tidigare varit så

... svårt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback