Juni, juli ... AUGUSTI

Planer, augusti:

Söndagen den 3 augusti: F12 12 hours. F12 öppnar tre på eftermiddagen. Jag är där till tre på natten. För det får man vara. Det ska man vara. Det är typ lag på det!

Torsdagen den 7 augusti-söndagen den 10 augusti: Köpenhamns modevecka. Får se hur många dagar det blir. Men blir, det blir det! Kollektionerna från de stora nordiska märkena för nästa vår och sommar visas upp på Gallery-mässan. Många klädsamma orgasmer utlovas.

(Torsdagen den 7 augusti-lördagen den 9 augusti: Way Out West. Ni läser ju min blogg allihopa, så jag behöver väl inte ens förklara parenteserna.)

Måndagen den 11 augusti-söndagen den 17 augusti: Stockholms modevecka. Ja, vi har två i sommar. En vecka 27 och en vecka 33. Och ja, hela modemaffian går på semester mellan de båda. Förutom jag då. Semester den här sommaren har jag på nätterna. That's it. Men modevisningar, showrooms, mingel, gratischampagne och fester en masse kan också vara semester. Well ...

Fredagen den 15 augusti: nflyttning i ny lägenhet! Förstahandskontrakt! YEAY!

Söndagen den 17 augusti: F12 12 hours. JAPP! Två F12 12 hours i augusti! Kära F12-arrangörer, hur hade ni tänkt att jag skulle överleva detta?! Herregud, jag har ju faktiskt ett jobb att sköta!

Lördagen den 23 augusti: Dans Dakar, Universitetet. Nej, jag kommer inte ha tröttnat på sommaren. Nej, jag kommer inte ha tröttnat på sommaren. Inte riktigt ännu. Först ska Dinamarca, LINDSTRØM, Nordpolen och Dmitry Fyodorov banka skiten ur mig. Ni kanske trodde det räckte med två tolvtimmarsfester i augusti? If so: Think again! För den här dagen börjar hela härligheten 14.30 och slutar 03. Och på min lillebrors födelsedag, till på köpet! Det var ju snällt ... ehm.

Fredagen den 29 augusti och lördagen den 30 augusti: Popaganda, Eriksdalsbadet. Sebastién Tellier!!! Hela min kropp kommer skaka och jag kommer våldshångla upp första bästa brud till "Divine". FAMILJEN!!! Okej, jag har haft fyra, fem chanser att se denne skånske gud. Jag kommer inte på fler ursäkter nu! Jag ger upp! Jag dansar!!! Hercules And Love Affair ftw! Shout Out Louds ftw! Bonde do Role (Bonde DA Rúlle!!!) ftw! Och så lite Florence Valentin, Laakso, Joel Alme och freakin' fuckin' The Hidden Cameras på det. Om jag inte däckar i en simbassäng däckar jag i sommarens hela svettflod, eufori och konstanta fylla som ska ut ur min beniga, seniga kropp på två soliga augustidagar.

---

Jag skulle väl kunna boka in

Kommentarer
Postat av: Sofi

Aj, aj vad ont det gör att läsa att du faktiskt kommer ha ett liv i augusti till skillnad från mej! Men du har glömt punkten: Hälsa på Sofi på Spånga kyrkogård! vadå? är det inte det du peppar mest inför ????

2008-08-01 @ 18:14:22
Postat av: Per Ali Hussein

Insh'allah!! Äntligen i mina trakter!!

Välkommen till Tensta, grabben!!

Jag ska introducera dig i alla de rätta kretsarna ...

2008-08-11 @ 08:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback