Nackskott, jävla filmbolag!

Nackskott också på den/dem som ligger bakom affischen som marknadsför filmen "Barnhemmet" och som sitter uppe på väggen när man åker upp och ner med rulltrappan i tuben. Herregud, har ni sett figuren på den?! Nu har jag sett den säkert 30 gånger och jag blir fortfarande typ svimfärdig när jag ser den. Den typ skrattar åt mig hånfullt, konstaterar att jag är en tönt (den också! ^^) och framförallt är den freakin' disgusting!

Annars verkar det vara en toppenfilm. Läs bara
recensionen på cine.se, där jag skrev förut.

Go see!

Ni andra, alltså. Skulle jag se den skulle en ambulans få hämta mig och föra mig till akuten efter halva filmen. Diagnos: Skräckslagenhet. Finns den? Helene?

Nu: Ess på F12. Hög tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback