Ingen vill (längre) veta var du köpt din tröja

Såg en artikel i dag i någon tidning om hur europeiska 15-åringar mår. Svenskarna låg tydligen väldigt bra till och då kan jag i och för sig undra hur dåligt de övriga europeiska 15-åringarna mår, för mitt liv i den åldern var ju ett rent och skärt helvete. Det finns en anledning till att jag valde att gå i skola inne i stan: min högstadietid önskar jag inte min värsta fiende och ni är många som var skyldiga till det.

Hur som helst. På bilden till artikeln syns tre svenska 15-åringar, plåtade med Plattan som fond. En av dem bär en svart J Lindeberg-sweatshirt, ni vet den med den stora vita JL-loggan på.

Bär man en sån 2008 kan man ju inte må helt bra, alltså. Jag ifrågasätter hela undersökningen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom igen. nya elementar-tiden var en trygg och bra tid imo, även om femtonårsåldern är en period då många genomgår en identitetskris. det kanske var annorlunda för dig dock, som hade beef med alper var och varannan dag. vet inte vem som var dummast - han, vars intellekt var på samma nivå som en sjuårings, eller du, som tog åt dig av hans skit :P

2008-06-26 @ 10:41:25
Postat av: Anonym

Amen.

2008-07-07 @ 12:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback