Minimal techno sen kväll i Skogen

Jag vet inte hur ni laddar för en ny vecka. Själv sitter jag och röker, lutad ut från fönstret i min lilla, lilla, trånga, underbara lägenhet och betraktar blixtrarna och dundret över trädtopparna i Västra Skogen, med Maxime Dangles - Maniflexy på högsta volym på laptopen. Det är också en söndag natt mot måndag det.

Jag har svårt att se hur det skulle kunna vara bättre. Skulle väl vara om man hade någon att krypa ner bredvid. Men dream on, liksom. Jag menar, vem skulle stå ut med Maxime Dangles - Maniflexy på högsta volym såhär sent på natten?

Kommentarer
Postat av: Christian

Ett bi har surrat i mitt öra om att din lägenhet till och med ska vara mindre än min, stämmer detta? :)

Postat av: Anonym

om det skulle kunna vara bättre? beror på vad du röker ;)

2008-06-23 @ 17:00:22
Postat av: Kajsa

Jag satt på akuten och injicerades med morfin, det är också ett sätt att hälsa en ny vecka välkommen..



2008-06-23 @ 22:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback