Tjejer, sluta sälj ut er!

Fridhemsplans tunnelbanestation blåa linjen norrut, sent i går kväll. Jag väntar på tuben och det är alltid ett jävla helvete på just den blåa linjen av någon märklig anledning.

Plötsligt blir jag helt paff. En halvsnygg tjej någonstans mellan 25 och 30, som förvisso är blond, men ändå ser rätt vettig ut, går förbi mig med en t-shirt  med texten "SEX TEACHER - First Lesson Free" på.

Va' faan tänker man på då? Blåa linjen en sen onsdagskväll? BER man om att bli våldtagen, eller?

Själv har jag en ledsen clown på min tisha. Det känns lite neutralt sådär.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Och vems undebara snubbe har gjort den?



Min min min!





Ps. Jag mår dåligt efter matchen :(

2008-06-14 @ 20:25:00
Postat av: storebror

haha blå linjen for the win. men har jag inte lärt dig att du inte ska åka den själv!

2008-06-17 @ 00:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback