Vilken rubrik jag än väljer låter det drygt, men tillåt mig vara dryg eller sluta hälsa på mig

Jag måste säga att jag verkligen gillar det faktum att jag strax efter tre i morgon eftermiddag blir upphämtad från jobbet i taxi för att åka till en modevisning som ligger typ 500 meter bort. Jag blir körd tillbaka till kontoret också och kostnaden är det PR-byrån bakom som står för. Det är inte ens världens grej, den där modevisningen, men lite gratistaxi, gratismingel (haha), gratisplockmat och gratisskumpa räcker för att motivera mig, i hopp om att också kollektionen för våren -09 som märket jag ska se visar upp innehåller några godbitar.

Jag jobbar halvtid (förmiddagar) är väl bäst att tillägga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback